Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El tribunal desestima el recurs presentat per Acció Cultural contra el tancament de TV3

Acció Cultural del País Valencià ha rebut una interlocutòria del Tribunal Superior de Justícia del País Valencià on es desestima el recurs presentat contra l'expedient sancionador que la Generalitat Valenciana va remetre al jutge, el 30 d'abril, per tancar les emissions de TV3, segons ha informat l'entitat.

Demà al matí, Acció Cultural ha convocat una roda de premsa per ampliar la informació i valorar les declaracions fetes pel ministre Joan Clos sobre TV3 al País Valencià.

El ministre d'Indústria, Comerç i Turisme, Joan Clos, va defensar dimarts al Congrés la necessitat d'un “pacte” entre els governs català i valencià que doni “estabilitat” a les emissions de TV3 al País Valencià. A més, el ministre va explicar que la solució de l'emissió de TV3 al País Valencià es podria veure reforçat per la concessió d'un nou múltiplex de quatre canals de TDT a la Generalitat Valenciana.
Darrera actualització ( Dijous, 26 d'agost del 2010 13:18 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter