Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Alicia Sánchez-Camacho afirma que no signarà el 'Manifiesto por la lengua común' perquè "no és necessari"

Política

A diferència d'altres dirigents del PP, la nova presidenta del partit a Catalunya, Alicia Sánchez-Camacho, no signarà el Manifesto por la lengua común promogut en defensa del castellà perquè afirma "que no és necessari".

En una entrevista a La Vanguardia, la presidenta del PPC creu que el castellà no està amenaçat a Catalunya, però creu que han d'establir-se els mateixos drets i obligacions respecte les dues llengües que ella defensa "amb la mateixa igualtat i normalitat".

"Hi ha drets que no estan garantits a Catalunya, com és el dret dels pares a escollir la llengua en què volen escolaritzar els seus fills, i jo he defensat, defenso i defensaré el dret a utilitzar i a aprendre el castellà a Catalunya, però no signaré el manifest, no és necessari", afirma Sánchez-Camacho.

En l'entrevista, la dirigent popular opina que el català "no està amenaçat" a Catalunya, perquè "en aquesta terra conviuen amb normalitat les dues llengües".

Davant la petició del manifest que es promoguin canvis legislatius a favor del castellà, fins i tot modificant la Constitució, la dirigent popular diu que el PP català està a favor de "tractar aquests temes amb la màxima responsabilitat" i que "la llengua ha de ser un element d'unió i no de desunió", pel que "l'important és que les coses es facin bé i amb consens".
Darrera actualització ( Dilluns, 30 d'agost del 2010 01:27 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter