La plaça de Sant Jaume de Barcelona ha viscut aquest dissabte al migdia moments de tensió protagonitzats per membres de la Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista (CAJEI) i persones que han volgut mostrar el seu suport al periodista Federico Jiménez Losantos, que està citat a declarar el pròxim 3 de març a Madrid per un suposat delicte d'injúries i calúmnies contra la policia pels fets de l'11-M.
Els Mossos d'Esquadra han hagut de muntar un cordó policial entre els dos grups, per evitar incidents entre les dues parts, que s'han intercanviat nombrosos insults i provocacions.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.