Després de l'intent de frau registrat a Perpinyà, avui s'han manifestat centenars de persones en contra de l'alcalde conservador Jean-Paul Alduy, el qual ha tornat a sortir elegit al consistori.
La líder socialista Jacqueline Amiel-Donat ha denunciat el cas davant del procurador de la República. El frau el va protagonitzar el president d'una mesa electoral que ahir treia paperetes de Jean-Paul Alduy dels seus mitjons.
La denúncia serà examinada pel Tribunal Administratiu i després pel Consell d'Estat a París, de manera que es preveu la possibilitat de repetir les eleccions municipals a Perpinyà abans de l'estiu.
Els resultats
El resultat de les eleccions a la ciutat ha donat la victòria a Jean-Paul Alduy, amb un 45,47% dels vots, només 500 vots més que Jacqueline Amiel-Donat, que ha obtingut un 44,13%. Louis Aliot, del partit de Jean-Marie Le Pen, ha obtingut el 10,41%.
Política
Manifestació a Perpinyà en contra de l'alcalde Jean-Paul Alduy
Notícies relacionades
- Vot de càstig a la dreta a les eleccions municipals
- L'alcalde de Perpinyà presenta una demanda per difamació contra la socialista Jacqueline Amiel-Donat
- Alduy torna a ser alcalde de Perpinyà enmig de la polèmica i amb quatre regidors catalanistes al consistori
- Incertesa per acusacions de frau a Perpinyà
- Jean Paul Alduy es tornarà presentar a l'alcaldia de Perpinyà
- ERC acusa l'Ajuntament de Perpinyà de fer cas a l'extrema dreta i de censurar el català
- Alduy guanya la primera volta de les eleccions municipals parcials de Perpinyà i la ultradreta en queda fora
- Jean Paul Alduy guanya les eleccions de Perpinyà
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.