El polèmic locutor de la cadena COPE Federico Jiménez Losantos va criticar ahir amb duresa el paper del rei d’Espanya, Joan Carles I, amb relació a la situació política espanyola, i les seves últimes declaracions sobre el conflicte de l’Ulster. Segons el locutor, el rei no s’ha posicionat a favor de les víctimes d’ETA “i sí del procés a Irlanda” i tampoc ha fet una crida a favor de la unitat d’Espanya.
Losantos, amb altres periodistes situats en les posicions de dreta radical, considera que l’actitud “passiva” del monarca davant la “negociació” entre el govern de Zapatero i ETA és del tot reprovable. Losantos la va incloure ahir entre les mostres de l’“alta traïció” que s’està cometent contra Espanya en un “període infame de la seva història”. El locutor va considerar que “els patriotes espanyols” estan com fa dos segles sota l’ocupació francesa, quan el poble lluitava sol i els Borbons d’aleshores els traïen i es venien a Napoleó.
Segons ell, “la trista realitat” és que la gent del PP, la UPN i alguns del PSOE es juguen la vida al País Basc mentre “Zapatero, el Tribunal Constitucional, el Tribunal Suprem i el fiscal general pacten amb ETA amb el suport i l’anuència del rei”. Losantos va acusar el monarca, una figura fins ara intocable al circ mediàtic espanyol, “de còmplice indirecte del que passa”.
Política
Losantos critica la traïció del rei amb ETA
El locutor acusa el moanarca "de còmplice indirecte del que passa"
Notícies relacionades
- 'Ongi etorri' a la catalana per a Juanra
- La bilis negra de Jiménez Losantos i companyia
- ETA dóna per trencat l'alto el foc a partir de dimecres
- Losantos seu al banc dels acusats per injúries contra Gallardón
- Els bisbes deixen la decisió sobre Losantos a la COPE
- Losantos haurà d'indemnitzar ERC amb 60.000 euros

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.