PER LLEGIR LES BASES DEL CONCURS, CLIQUEU AQUÍ
La Unió Europea vol saber com la veuen els seus ciutadans. Per això la representació de la Comissió Europea a Barcelona ha decidit preguntar-los l'opinió directament, i els demana que s'expressin amb vídeos que poden enregistrar ells mateixos amb càmeres domèstiques. Es tracta d'un concurs: es titula Com es veu la teva Europa? i té premi, un viatge a Brussel·les per a dues persones i la participació al programa Plató Obert de TVE a Catalunya.
Els millors, a l'AVUI.cat
El termini per lliurar els treballs és el 25 de maig, i les filmacions han de durar un màxim de tres minuts. Han de tractar sobre la idea d'Europa, la Unió Europea, les seves polítiques o les seves institucions. Els organitzadors del concurs tenen la voluntat i l'objectiu de copsar l'opinió, sobretot, dels joves: per això han triat un concurs en el suport vídeo i que es canalitzarà a través de l'AVUI.cat i la web de la representació de la Comissió Europea a Barcelona.
Un jurat visionarà tots els vídeos que es rebin, en tindrà en compte la creativitat i l'originalitat en l'anàlisi de la temàtica europea i decidirà el guanyador. Els resultats del concurs es faran públics durant el mes de juny. Els millors vídeos es veuran a l'AVUI.cat i a la web de la representació europea.
Els representants de la Comissió Europea a Barcelona han decidit convocar aquest concurs ara per encarar les pròximes eleccions a l'Eurocambra, que se celebren entre el 4 i el 7 de juny a tot el territori de la Unió Europea (UE). En aquestes dates, 375 milions d'europeus estan convocats a les urnes per triar els 736 que formaran el Parlament Europeu els propers cinc anys.
PER LLEGIR LES BASES DEL CONCURS, CLIQUEU AQUÍ
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.