Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Bustos afirma que la proposta de vegueries és una llei “sense el consens mínim per plantejar-la”

El president de la Federació de Municipis diu que massa territoris s’oposen a l’avantprojecte de distribució territorial, i ha defensat alhora com a alcalde de Sabadell que no és necessari crear més administracions

Segons l’alcalde de Sabadell i president de la Federació de Municipis, Manuel Bustos, l’actual proposta de vegueries és una llei que suposa un “desencontre greu” al país. Ressaltant que la nova divisió territorial és “un pas important”, ha valorat que una nova organització territorial com s’està proposant s’ha de fer “amb el consens necessari”.

Bustos ha admès que va donar suport a l’avantprojecte presentat pel govern de la Generalitat per “un sí imperatiu” però que massa territoris s’hi oposen. Segons la seva valoració, actualment es tracta d’una “llei sense el consens mínim per plantejar-la”, i ha assegurat que el tripartit “té molta feina a fer” perquè la proposta final agradi a tothom, un fet que personalment veu possible. També ha criticat que la capitalitat de les vegueries sigui un tema que quedi obert.

Com a alcalde de Sabadell, ha declarat que avui en dia “la societat no necessita crear més Administracions” i ha defensat alhora que cal avançar en el camí d'“aprimar-les i redefinir-les”. Recordant alhora que la previsió d’àrea metropolitana que actualment hi ha a l’avantprojecte de vegueries “només refà el que ja va desaparèixer”, sense parlar “ni de més recursos ni de més finançament”. En aquest sentit, Bustos ha expressat que s’ha d’evitar crear nous instruments “que posin més distància entre els que administren i els que són administrats”.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 13:30 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter