Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Iceta responsabilitza les elèctriques, el tripartit i el govern de Pujol de les conseqüències de la nevada

Considera "mesquina" l'actitud de CiU per no firma el document de la cimera anticrisi

El viceprimer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha constatat aquest diumenge que Catalunya no està ni preparada ni acostumada per accidents meteorològics ni tampoc compta amb infraestructures prou sòlides. Després de la nevada que ha patit Catalunya aquesta setmana, Iceta ha parlat de les conseqüències i ha repartit responsabilitats entre les companyies elèctriques, el tripartit i el govern de Jordi Pujol.

En un apunt al seu bloc, també ha afegit que a vegades els advertiments oficials no són "suficientment atesos" i que determinats riscos requereixen també una "adequada previsió i resposta ciutadanes".

Iceta ha recordat accidents meteorològics com la fortes ventades del 2009, que demostren que el país "no està ni acostumat ni preparat" per successos d'aquest tipus. Igualment, ha apuntat que tampoc compta amb infraestructures "prou sòlides", i ha recordat en aquest punt que fins fa ben poc no estava resolt el subministrament d'aigua a la regió de Barcelona, l'apagada que va patir Barcelona per l'incendi d'una subestació de Fecsa-Endesa i les "dificultats i retards" que ha patit la MAT.

Això li ha portat a afirmar que "sense reduir en absolut la responsabilitat en aquest cas de les empreses elèctriques", tampoc s'ha d'oblidar tampoc "la que puguin tenir els governs", tant l'actual, que porta sis anys governant, com l'anterior, que va durar 23 anys.

Iceta també s'ha referit a la cimera anticrisi de divendres, i ha aprofitat per criticar l'actitud "mesquina i curta de mires" de CiU, que va mostrar "escassa predisposició" al pacte a Catalunya, al contrari del seu "entusiasme pactista" a Madrid. "Encara no entenc com CiU, que diu aspirar a governar Catalunya, no va voler subscriure els plantejaments acordats", ha indicat. La federació, al seu parer, es va limitar a demanar a la resta de partits que se sumessin a les seves iniciatives parlamentàries a Madrid.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 14:41 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook