Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Boada garanteix la seguretat de les consultes sobre la independència

El secretari general d'Interior ha dit que es podran fer "amb normalitat"

El secretari general d'Interior, Joan Boada, ha garantit aquest dissabte que les consultes independentistes es podran fer "amb normalitat" i ha garantit la seguretat dels votants davant les possibles manifestacions de la Falange en diverses poblacions catalanes el 13-D.

"El dispositiu està totalment preparat perquè si hi ha alguna situació que vagi en contra de la seguretat de les persones evidentment s'actuï amb la contundència necessària", ha remarcat Boada, just després de ser proclamat oficialment com candidat d'ICV a la circumscripció de Girona en un acte que s'ha celebrat en el marc de la Fira Eco.sí i ha comptat amb la presència del secretari general d'ICV, Joan Herrera.

"La gent pot estar tranquil·la que podrà fer la seva vida quotidiana, vagi a votar o no, i no hi haurà cap activitat de cap entitat que interfereixi en aquesta lliure elecció de les persones", ha insistit el secretari general d'Interior.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 15:02 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Operaria de limpieza

Janyflor s.l.

25/05/12 16:59 - BARCELONA

CAP DE PROCESOS DE CONTROL

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

25/05/12 14:03 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter