La secretaria general del PP, María Dolores de Cospedal, considera que després del resultat de les eleccions europees "hi ha motius suficients" perquè el president del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, presenti una qüestió de confiança al Congrés dels Diputats.
Pel que fa a la possibilitat què el PP presenti una moció de censura contra Zapatero, Cospedal ha dit que les mocions "es presenten, no es comenten" afegint que caldrà veure amb quin suport compten per tirar-la endavant.
El PP s'ha mostrat orgullós de treure més vots que mai a territoris amb càrrecs imputats al cas Gürtel perquè vol dir que "l'estratègia del PSOE" no ha sortit bé.
La número dos del PP ha comparegut en roda de premsa a la seu nacional al final de la reunió del Comitè de Direcció, en què els populars han analitzat els resultats electorals dels comicis. Demà està convocat el Comitè Executiu Nacional, òrgan en el qual són presents tots els presidents autonòmics i regionals del partit.
A més, ha acusat el PSOE d'haver estat el partit que ha portat a terme una campanya "aspra" i ha instat els socialistes que pensin si els dóna resultat les campanyes basades en "la por, l'engany i la desqualificació". Fins a aquest migdia, el cap de l'Executiu, José Luis Rodríguez Zapatero, no havia telefonat a Mariano Rajoy per felicitar-lo per la victòria del PP, ha confirmat De Cospedal.
Política
El PP exigeix a Zapatero que presenti una qüestió de confiança
Cospedal no ha volgut pronunciar-se sobre la possibilitat que el seu partit presenti una moció de censura
Notícies relacionades
- El PSOE nega que els electors de l'Estat s'hagin pronunciat en clau interna
- Rajoy buscarà aliats al Congrés per fer realitat "l'alternativa" al govern de Zapatero
- El Partit Popular guanya les eleccions europees a l'Estat espanyol
- Camacho destaca la línia ascent en increment de vot i de percentatge del PP
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.