El pirates somalis que retenen el pesquer basc Alakrana des del passat 2 d'octubre han assegurat aquest dimarts que el govern espanyol s'ha compromès a pagar 2,3 milions d'euros de rescat i que, per tant, podrien alliberar la tripulació "en qualsevol moment durant el dia d'avui".
"Gran part dels nostres companys ja han abandonat el vaixell espanyol i podríem alliberar-lo en qualsevol moment durant el dia d'avui" ha declarat per telèfon un dels pirates, anomenat Nor, des de la localitat de Haradheere.
"L'acord entre nosaltres i Espanya sembla satisfactori i esperem que això acabi sense problemes", ha afegit.
Política
Els pirates de l''Alakrana' asseguren que cobraran el rescat i que alliberaran la tripulació "durant el dia d'avui"
Un pirata anomenat Nor explica per telèfon que el govern espanyol s'ha compromès a pagar 2,3 milions d'euros
Notícies relacionades
- Zapatero confirma l'alliberament de l''Alakrana'
- Els dos pirates de l''Alakrana' podrien ser jutjats aquest mateix mes
- Moratinos assegura que s'estan estudiant "totes les vies legals" per resoldre el segrest de l'Alakrana
- Zapatero rep aquesta tarda a la Moncloa els familiars dels mariners de l''Alakrana'
- Arriba a l'Estat espanyol la tripulació de l'Alakrana
- LAlakrana llança una crida dalerta a lexecutiu espanyol
- Zapatero assegura que "la situació de l''Alakrana' podria estar encarrilada"
- El president de l'Audiència Nacional rebrà dimarts els familiars dels segrestats de l''Alakrana'
- Defensa confirma que els tripulants de l''Alakrana' estan bé i no dubta que capturarà la resta dels pirates
- Moratinos anuncia el retorn dels tres tripulants desembarcats pels pirates a l' 'Alakrana'
- Els pirates de l''Alakrana' traslladen tres dels pescadors segrestats a Somàlia
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.