Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

ICV qüestiona la legitimitat del TC després del discurs del rei

Els ecosocialistes s'acosten a la visió d'ERC en indicar al PP que la crida al consens territorial expressada per Joan Carles I és un advertiment per als populars

La portaveu d'ICV, Laia Ortiz, ha posat en dubte la legitimitat del Tribunal Constitucional (TC) aquest divendres, en resposta al discurs de Nadal del rei espanyol, en què Joan Carles I, sense esmentar explícitament el tribunal, va destacar la importància que les "institucions clau per a l'estabilitat i convivència democràtiques" siguin independents.

Ortiz ha considerat en un comunicat que el TC és una institució que "no fa la seva feina i on hi ha moltes ingerències polítiques", i ha afirmat que el tribunal no compleix la llei vigent, en referència a la recusació d'un dels magistrats i a la renovació pendent dels quatre que ja han esgotat el seu mandat.

"La Constitució espanyola permet una interpretació en què l'Estatut té cabuda", ha afirmat l'ecosocialista, que ha reclamat al PP que "prengui nota" del desig expressat pel rei d'avançar cap al consens territorial. També ha exigit als populars que deixin d'atiar la confrontació per interessos electorals amb l'Estatut com a "instrument".
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 17:20 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter