El PSC del Barcelonès Nord elegirà avui el substitut de l'exalcalde de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona), Bartomeu Muñoz, en un congrés extraordinari, i qui parteix com a favorit per reemplaçar Muñoz en les travesses és l'alcalde de Badalona (Barcelona), Jordi Serra, han confirmat fonts de l'entorn socialista.
De prosperar aquesta decisió, es produiria un fet històric en la federació del Barcelonès Nord, que engloba cinc municipis --Santa Coloma de Gramenet, Mongat, Tiana, Sant Adrià de Besòs i Badalona--, que són, al costat del Baix Llobregat, un feu electoral del partit: per primera vegada, el càrrec l'ocuparia algú de Badalona, ja que sempre aquest càrrec l'ha ostentat algú de Santa Coloma. Des de 1981, ho feia Muñoz.
El congrés extraordinari es farà avui a l'edifici BCIN de Badalona, i es produeix després de l'esclat del cas Pretòria, una gestora es responsabilitzaria provisionalment de la federació.
D'altra banda, el PSC de Santa Coloma de Gramenet va elegir dimecres en una assemblea la seva nova executiva local. Després de destapar-se el cas Pretòria, també ha estat una gestora qui va assumir de manera provisional la gestió d'aquesta agrupació.
La primera secretaria del partit l'ostentarà l'edil Antonio Carmona, que substituirà Manuel Dobarco, exregidor d'urbanisme de Santa Coloma, i que ha estat imputat i empresonat per presumpta corrupció urbanística. Carmona és segon tinent d'alcalde de l'àrea de Serveis Personals.
Política
L'alcalde de Badalona parteix avui com a favorit per reemplaçar Muñoz en el PSC
De prosperar aquesta decisió, es produiria un fet històric en la federació del Barcelonès Nord: per primera vegada, el càrrec l'ocuparia algú de Badalona
Notícies relacionades
- Bartomeu Muñoz firma la renúncia com a alcalde de Santa Coloma de Gramenet
- Bartomeu Muñoz renuncia a l'alcaldia de Santa Coloma de Gramenet
- Santa Coloma no ha rebut encara la dimissió oficial de Bartomeu Muñoz
- L'advocat de Bartomeu Muñoz presentarà aquest dilluns un recurs demanant la seva llibertat
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.