Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'expresident de la Xunta de Galícia Pérez Touriño deixa la política i torna a la docència

L'exdirigent del PSdeG argumenta haver donat amb la seva activitat com a diputat, després de perdre les eleccions, un període de "normalitat democràtica" que ja ha acabat

L'expresident de la Xunta de Galícia Emilio Pérez Touriño ha anunciat aquest dimecres que abandona la política activa i renuncia a l'escó com a diputat. Pérez Touriño retornarà a l'activitat docent a la universitat i s'integrarà en el Consell Consultiu de Galícia, tot i que ha manifestat que està a disposició del seu partit.

L'expresident gallec ha remarcat la condició de "punt final" de la seva activitat parlamentària i ha recordat que havia anunciat el propòsit d'estar a la cambra autonòmica per "un període transitori". En aquest sentit, ha indicat que després de perdre les eleccions va continuar com a diputat per "normalitat democràtica", però que ara ha "exhaurit" el període transitori i té "un futur ben diferent" com a docent de cursos de postgrau de la Universitat de Galícia, a més de participar en la posada en funcionamente d'un laboratori d'estudis per impulsar l'euroregió Galícia-Nord de Portugal.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 19:24 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate