El president d'ERC, Joan Puigcercós, ha assegurat avui que la seva formació política vetllarà perquè no s'endarrereixi l'aprovació de la llei que pretén prohibir l'espectacle taurí, després de l'admissió a tràmit ahir al Parlament de la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) que advoca per això.
"El que no acceptarem ara és dilatar el procés, que és el que es pot intentar perquè no s'acabi d'aprovar mai la llei. Per tant, denunciarem qualsevol voluntat de dilatar el procés perquè en aquesta legislatura no es pugui aprovar la llei", ha declarat Puigcercós al Consell Nacional del partit republicà.
Per al líder republicà la Iniciativa Legislativa Popular "és un "clamor" i era "un anhel d'ERC", i podria fer que Catalunya fos "capdavantera en drets civils, i en drets i benestar dels animals".
Puigcercós ha destacat que el seu partit ha estat "coherent" en el seu vot, ja que ha recordat que van ser ells els promotors de la reforma de llei de protecció dels animals de 2003 i que el seu partit ha declarat antitaurins alguns dels municipis on governa
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.