Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El nou gabinet d'Ahmadinejad tindrà la històrica presència de tres dones

La decisió del president iranià és un fet sense precedents des de la declaració de la república islàmica en 1979

El president iranià, Mahmud Ahmadinejad, ha anunciat aquest diumenge la històrica incorporació de tres dones en la pròxima remodelació del seu gabinet de ministres, un fet sense precedents des de la declaració de la república islàmica en 1979.

Tot i que, de moment, no es coneixen més detalls, fonts parlamentàries han confirmat que Ahmadinejad substituirà al seu actual ministre d'Afers Estrangers, Manuchehr Mottaki, per l'actual negociador en cap iranià sobre el programa nuclear de la república islàmica, Said Jalili, segons l'agència semioficial iranià de notícies, Mehr.

D'igual manera, s'espera un intercanvi de carteres entre el ministre de Defensa, Mostafa Mohammad Nayar i el ministre de l'Interior, Sadeq Mahsouli, segons ha informat el vicepresident del Comitè de Seguretat Nacional i Política Exterior del Parlament iranià, Hosein Sobhaninia.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 19:35 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter