Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Carod reclama un lloc en les llistes d'ERC a les eleccions del Parlament

"El partit sabrà on he d'anar, si és que hi he d'anar", ha afegit Carod, que assumeix que la seva etapa de "responsabilitat orgànica" a ERC ja ha passat

El vicepresident del govern i dirigent d'ERC, Josep-Lluís Carod-Rovira, està disposat a formar part de la candidatura d'ERC a les eleccions al Parlament català, que encapçalarà el seu president, Joan Puigcercós.

En una entrevista a l'agència EFE, Carod, que el passat 16 d'abril va anunciar que renunciava a ser el cap de llista d'ERC el 2010 però que volia acompanyar a Puigcercós en la primera línia de compromís polític, ha donat un pas més en explicitar el seu desig de figurar a la candidatura.

A la pregunta de si estaria disposat a anar a les llistes al Parlament i a fer campanya amb Puigcercós, l'exsecretari general d'ERC ha respost: "És evident que sí". Tot i això, Carod ha evitat dir si aspira al número dos de la llista i també ha rebutjat parlar de "tàndem", però ha comentat que vol "donar suport" a Puigcercós en aquests comicis.

"El partit sabrà on he d'anar, si és que hi he d'anar", ha afegit Carod, que assumeix que la seva etapa de "responsabilitat orgànica" a ERC ja ha passat.

Carod ha assegurat que després de liderar la llista d'ERC en diverses eleccions té el "deure" de "posar a disposició del partit tot aquest capital polític".

Per la seva banda, el secretari general d'ERC, Joan Ridao, ha dit que "entén" que Carod "expressi la seva predisposició", però ha precisat que el partit "no ha obert el procés" de composició de llistes, per la qual cosa, excepte Puigcercós, la resta de membres de la candidatura no estan definits.

"No hem parlat de llistes ni pensem fer-ho fins a més endavant", ha respost Ridao, tot i que ha destacat que Carod és un "valor important" en la formació i té "un paper en la política catalana dels pròxims anys, segur".
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 23:16 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate