Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Rubalcaba anuncia una "nova farsa" de Batasuna condemnant la violència per aconseguir la legalització

El ministre reitera que la via del diàleg ha quedat "descartada" i que "forma par de la història"

El ministre de l'Interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, ha assegurat aquest dilluns que està ben convençut que  "en uns mesos" pot haver-hi una "nova farsa" de Batasuna, que dirà "allò que condemna la violència", demanarà temps per convèncer ETA perquè deixi de matar i sol·licitarà la seva legal·lització. "La resposta serà, radicalment, que no. Aquesta és una farsa que dirigeix ETA i els tribunals ja han demostrat que ETA i Batasuna són el mateix", ha subratllat.

En declaracions a Onda Cero, ha afegit que cal dir a Batasuna "amb tota rotunditat que mai tornarà a les institucions mentre ETA segueixi viva".

Rubalcaba ha repetit que no hi haurà un final dialogat amb ETA i ha anunciat que aquesta via ha estat "descartada" i que forma "part de la història". Creu que en l'entorn de l'organització armada hi ha sectors que estan obrint l'expectativa del diàleg i ha afegit que qui fa això "enganya i obre una via que no porta enlloc".

"Aquesta via s'ha explorat tres vegades i ha fracassat perquè ETA no ha volgut posar fi al terrorisme. Aquesta via està descartada i és part de la història. Ni legalització, ni diàleg. O ETA ho deixa, o les forces de seguretat, els jutges i els fiscals l'hi faran deixar", ha dit el ministre que, a més, ha afirmat que n'estan parlant amb els dirigents del PNB, que "ho entenen".

Segons Rubalcaba, a priori un final dialogat "semblava una bona idea", però en realitat no és possible perquè ETA no busca això sinó assolir alguns dels seus objectius polítics.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 01:01 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate