Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Laporta i Carretero es tornen a reunir amb les eleccions a l’horitzó

Parlen de les possibilitats de presentar-se plegats als comicis de final d'any

La història d’amor entre Joan Laporta i Joan Carretero continua. El líder de Reagrupament i el president del FC Barcelona es van tornar a reunir ahir per parlar sobre la possibilitat de presentar-se plegats a les eleccions de final d’any. La trobada, que es va fer a Barcelona, va tenir lloc enmig de la rumorologia que apunta que han partit peres i que el president del Barça ha decidit tirar pel dret i muntar el seu propi partit.

El líder de Reagrupament, que ja va oferir a Laporta el lloc de cap de llista de la seva formació en un sopar fa uns mesos, oficialitzarà avui el fitxatge de Carles Móra, l’alcalde d’Arenys de Munt –que va avançar l’AVUI– durant una roda de premsa al Col·legi de Periodistes. El president del Barça s’ha mostrat disposat a concórrer a les pròximes eleccions amb un partit nou.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 01:01 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter