Dijous, 9 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Cinc membres de Reagrupament, un d'ERC i un de la CUP, encausats per la recollida de signatures pel dret a decidir

El jutjat d'instrucció número 2 de Vilafranca del Penedès ha citat a declarar com a encausats per "delicte electoral" com a mínim 10 dels membres de les taules de recollida de signatures de la campanya Decideixo decidir

Cinc membres de Reagrupament, un de la CUP i un d'ERC de Vilafranca del Penedès han estat encausats per la recollida de signatures a favor del dret a decidir el 9 de març del 2008.

El jutjat d'instrucció número 2 de Vilafranca del Penedès ha citat a declarar com a encausats per "delicte electoral" com a mínim 10 dels membres de les taules de recollida de signatures de la campanya Decideixo decidir, que va ser impulsada per la Plataforma pel Dret de Decidir i la Plataforma Sobirania i Progrés.

Les dues plataformes van posar en marxa una jornada de recollida de signatures que intentava adreçar al poble de Catalunya una "reivindicació col·lectiva", la transferència a la Generalitat pel govern espanyol de la competència de convocatòria de referèndums.

Gairebé dos anys després dels esdeveniments, però, "hem tingut coneixement de l'encausament d'una desena de persones a Vilafranca del Penedès per suposat delicte electoral", va lamentar la Plataforma Sobirania i Progrés aquest dijous.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 01:31 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Pot esclatar una nova guerra de les Malvines entre argentins i britànics?
Pot esclatar una nova guerra de les Malvines entre argentins i britànics?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook