El candidat de CiU a les eleccions europees, Ramon Tremosa, no s'ha mostrat sorprès davant la proposta d'Aleix Vidal-Quadras (PP) de suprimir el concepte de nacionalitats de la Constitució, ja que segons ha dit, tant PP com PSOE sempre han defensat un "model centralista d'Estat".
Tremosa ha anat més enllà, i ha assegurat que PP, PSOE i també PSC "porten 30 anys votant junts contra tot pel que fa a la carpeta catalana, com un sol home", ha dit. En aquest sentit, el candidat convergent ha considerat "més sincer i coherent" el Partit Popular, que "vota el mateix a Catalunya i Madrid", que no pas el partit socialista, que "aquí diu una cosa, a Aragó una altra i a Madrid una tercera".
A més, segons Tremosa, "no cal" reformar la Constitució com demana Vidal-Quadras, ja que els governs de PP i PSOE ja s'han preocupat de buidar de contingut la definició de "nacionalitat històrica".
Política
Tremosa recorda que PSC, PSOE i PP porten "30 anys votant junts" a Madrid "contra tot allò que afecta Catalunya"
Segons Tremosa, "no cal" reformar la Constitució com demana Vidal-Quadras, ja que els governs de PP i PSOE ja s'han preocupat de buidar de contingut la definició de "nacionalitat històrica"
Notícies relacionades
- Tremosa alerta que cal una CiU forta a Europa per evitar que 'altres' facin polítiques contra Catalunya
- Junqueras i Tremosa demanen que Catalunya vagi a Eurovisió
- Tremosa demostra els seus dots musicals cantant a piano 'Viatge a Itaca', de Lluís Llach
- Tremosa insta la resta d'eurodiputats catalans a 'defensar' conjuntament els 'interessos de país' a Europa
- Tremosa recorda que es pot votar en blanc
Notícies de ...

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.