Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'Aran es manifestarà a Carcassona per reivindicar la llengua occitana

El consell general aranès facilitarà l'assistència a la reivindicació amb un autobús gratuït

El conselh generau s'ha afegit avui a la iniciativa del col·lectiu Llengua Viva per donar suport a la manifestació per la llengua occitana que tindrà loc el proper dissabte 24 d'octubre a la població francesa de Carcassona.

El consell general d'Aran habilitarà un autobús gratuït que sortirà a les 07.00 hores des de Vielha per facilitar la participació a la manifestació de dissabte, que ja compta amb cinquanta inscrits.

La iniciativa de Llengua Viva vol convidar els ciutadans aranesos a reivindicar la normalització completa de l'aranès, que és una variant de la llengua occitana pròpia de la Val d'Aran. Amb la seva participació, el conselh generau pretén destacar l'esforç dels aranesos per assegurar la supervivència de l'occità.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 06:10 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter