L'escriptor i exministre de Cultura, César Antonio Molina, s'ha mostrat aquest dimarts "estupefacte" pel desfalc de milions d'euros protagonitzat per l'expresident del Palau de la Música Fèlix Millet, del qual ha recordat que era "tremendament persuasiu" a l'hora de demanar diners i subvencions. "Nosaltres enteníem que com era una institució representativa ho mereixia".
En declaracions a TV3, Molina ha considerat "terrible" l'escàndol pel tracte "fantàstic" que va tenir amb Millet. "Hi veia la representació de la cultura de Catalunya" pel qual ha dit que els fets han estat "un cop gran emocional i sentimental", ha remarcat l'escriptor, que ha publicat l'assaig 'Lugares donde se calma el dolor'.
Preguntat per les responsabilitats del Patronat del Palau, on hi ha representants del ministeri de Cultura, Molina ha evitat qualsevol responsabilitat de l'Estat ja que la seva "representació és mínima".
"Busquin les responsabilitats en com es regeixen les institucions a Catalunya", en els estatuts del Palau, "perquè la representació en el Patronat de l'Estat és mínima". "Els dolents busqueu-los dins de la casa, no fos", perquè l'Estat no té "ni la més petita responsabilitat" en aquest escàndol.
"Per a unes coses autonomia total i per a altres és culpa de l'Estat", ha afegit visiblement molest. De fet, Molina va arribar a proposar el Palau de la Música candidat al Premi Príncep d'Astúries en l'àmbit cultural.
Política
César Antonio Molina assegura que Fèlix Millet era "tremendament persuasiu" per aconseguir subvencions
L'exministre de Cultura considera que a Catalunya "per a unes coses autonomia total i per a altres és culpa de l'Estat"
Notícies relacionades
- Montilla fa un paral·lelisme entre els casos Millet i Gürtel
- Trias: "El cas Millet és esperpèntic i tots hem fet el ridícul, des de la societat civil fins a les administracions i la justícia"
- El fiscal eleva fins a 20 milions d'euros el valor de l'estafa de Millet
- La tramposa autodefensa de Fèlix Millet
- L'auditoria del Palau eleva el frau de Millet i el situa entre els 25 i 31 milions d'euros
- Millet va demanar més diners al govern el dia abans de lescorcoll
- Convergència assegura que els convenis entre la Trias Fargas i l'Orfeó Català no formen part del cas Millet
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.