La presidenta del Parlament balear, expresidenta del Consell de Mallorca i presidenta d'honor d'Unió Mallorquina (UM), Maria Antònia Munar, ha estat citada com a imputada per declarar el 16 de novembre pel cas Can Domenge, de presumpta corrupció urbanística.
En el Tribunal Superior de Justicia de Balears també haurà de declarar com a imputat el conseller del PP en el Consell de Mallorca Fernando Rubio, el mateix día. El magistrat instructor de les diligències prèvies incoades en la Sala Civil i Penal del TSJIB, Francisco Javier Muñoz, és qui ha dictat la providència de citació judicial, notificada aquest matí a les parts afectades.
El cas Can Domenge va aflorar quan el grup Núñez y Navarro va presentar una denúncia el 2007 perquè un concurs d'alienació de Can Domenge, un solar de 52.000 metres quadrats, va presentar una oferta de 60 milions d'euros, però el Consell de Mallorca va optar per una altra considerablement més baixa.
Munar no és l'única diputada implicada judicialment en el cas Can Domenge. També hi estan imputats els diputats Miquel Nadal (UM) i Bartomeu Vicens (Grup Mixt). A la cambra balear hi ha altres parlamentaris implicats en diverses causes , com Jaume Font (Pla Territorial), Xicu Tarrés (Ibiza Centre) i Josep Joan Cardona (cas CDEIB).
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.