El ministre de Treball i Immigració, Celestino Corbacho, ha aconsellat aquest dijous a tots aquells immigrants que vulguin venir a treballar a Espanya que ho "esborrin de la seva agenda immediata".
Dit això ha matisat, no obstant, que no es treguin aquesta idea del cap, "com un possible lloc al qual algun dia poden venir".
Corbacho ha lamentat, en declaracions a Punto Radio, que "en aquests moments", Espanya no pugui oferir als estrangers "les oportunitats que busquen" a causa de "la important crisi econòmica i l'important nombre d'aturats".
De fet, segons les seves dades, el 30% dels immigrants residents a l'Estat estan sense feina. "És raonable pensar que la feina que pugui haver-hi en un futur sigui feina a compartir entre els 4 milions d'aturats que hi ha a Espanya", ha argumentat.
El ministre ha avançat, però, que l'Estat espanyol "tornarà a créixer i tornarà a ser un lloc d'oportunitat" per als immigrants.
Política
Corbacho aconsella als immigrants "esborrar de la seva agenda immediata" Espanya
El ministre de Treball i Immigració matisa, no obstant, que no es treguin aquesta idea del cap, "com un possible lloc al qual algun dia poden venir"
Notícies relacionades
- Corbacho recomana fer plans privats de pensions
- Corbacho insta a debatre el període de càlcul de la pensió
- Corbacho reitera que cal obrir un debat sobre la reforma de la jubilació
- Corbacho confia que el nou pla d'ajust fiscal no afectarà les polítiques socials
- Corbacho planteja endarrerir ledat de jubilació fins als 67 anys
- Corbacho augura que l'atur seguirà augmentant el 2010 però de forma més atenuada
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.