Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Garzón demana a l'Ajuntament de Badalona informació sobre un solar

L'alcalde assegura que a la seva ciutat no ha passat res que hagi de preocupar els veïns

L'Audiència Nacional ha requerit avui a l'Ajuntament de Badalona informació sobre un solar sense edificar del municipi, en relació amb l'operació anticorrupció Pretòria del jutge Baltasar Garzón per suposada corrupció urbanística, segons ha informat l'alcalde del municipi, el socialista Jordi Serra.

Serra ha mostrat la seva predisposició a col·laborar amb la justícia i ha dit que, si es descobreix que personal de l'Ajuntament o persones vinculades a la institució han comès irregularitats, actuarà amb la màxima contundència i es presentaran com a acusació particular. "Crec que hi ha comportaments que no han d'acceptar-se", ha etzibat.

L'alcalde s'ha mostrat tranquil, però no ha donat més detalls sobre la investigació, ja que hi ha secret de sumari decretat per Garzón.

Serra ha negat rotundament que aquest matí es registressin dependències municipals, com en un començament s'havia apuntat, i ha dit que el jutge només ha requerit informació sobre aquest solar i sobre la destinació que s'hi ha donat.

Serra ha enviat un missatge de tranquil·litat als veïns de Badalona, als quals ha dit que no sap què ha passat a Santa Coloma però que en a la seva ciutat  no ha passat res que els hagi de preocupar en relació a la gestió del sòl i dels diners públics. "Tot està més que garantit", ha afirmat.

Ha afegit que si hi hagués alguna relació entre els dos municipis pel que fa a la investigació "ja s'hauria vist". Després de ser preguntat sobre si l'Ajuntament badaloní mantenia alguna relació amb alguna de les empreses constructores implicades, ha afirmat que de memòria no coneix aquesta informació.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 11:32 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter