Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Nebrera es planteja deixar el PP i presentar-se pel seu compte a les eleccions al Parlament

Previsiblement, farà aquest anunci dilluns, dia 19, en una roda de premsa al Parlament

La diputada Montserrat Nebrera es planteja deixar el PP i ser candidata a les eleccions al Parlament en representació d'una nova opció electoral de caràcter liberal conservador, segons fonts pròximes.

Aquestes fonts han precisat que, previsiblement, Nebrera farà aquest anunci dilluns, dia 19, en una roda de premsa al Parlament, i està previst també que deixi el seu escó a la cambra catalana.

Nebrera, que es va afiliar al PPC el 2 d'octubre de 2007, va ser el fitxatge estrella de Josep Piqué a les eleccions del 2006 i la seva trajectòria al PP ha estat marcada per les seves declaracions polèmiques, que li van valer dos expedients per desmarcar-se de les directrius del seu partit.

En l'últim congrés del PPC, Nebrera va competir amb Alícia Sánchez-Camacho per liderar el partit a Catalunya, però va obtenir el 43% dels vots i des d'aleshores ha jugat una mena d'oposició interna.

Les fonts consultades expliquen que Nebrera tenia clar que, si seguia al PPC, Sánchez-Camacho no permetria que formés part de nou de la llista i, en coherència amb la seva crítica als partits tradicionals, es planteja ara ser candidata a la presidència de la Generalitat pel seu compte, "potser mitjançant una plataforma electoral", afegeixen.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 12:17 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate