Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El Congrés hondureny rebutja la restitució de Zelaya

El president deposat ho interpreta com una ratificació dels diputats del delicte que van cometre en expulsar-lo

El Congrés d'Hondures ha ratificat aquest dimecres per una àmplia majoria el decret emès el 28 de juny passat per expulsar del país mitjançant un cop d'Estat el president deposat, Manuel Zelaya.

Només 6 dels 128 diputats del Congrés Nacional, segons el diari La Prensa, han votat a favor de la tornada a la presidència de Zelaya.

Gran part de la comunitat internacional havia reclamat la restitució del president enderrocat per reconèixer el resultat de les eleccions generals celebrades diumenge passat al país centreamericà.

Zelaya ho ha qualificat de "vergonya" i ha assegurat que el veredicte confirma el delicte que es va cometre destituint-lo. "El poble hondureny ha de saber que la majoria dels diputats que han ratificat el seu delicte són còmplices que estan d'acord amb la sang que es vessa", ha afegit des de l'ambaixada del Brasil.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 13:10 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate