Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

"Ens han tractat molt malament, pitjor impossible"

El patró de l''Alakrana', Ricardo Blach, diu des de les Seychelles que els 36 tripulants han estat en "un infern" durant els 47 dies del segrest a mans de pirates somalis

El patró del pesquer basc Alakrana, Ricardo Blach, ha assegurat aquest divendres que els 47 dies de segrest a mans d'un grup de pirates somalis han estat "un infern" i que no tornarà a navegar. Segons ha explicat en arribar a les illes Seychelles, on els esperaven els seus familiars així com autoritats espanyoles, els pirates el van maltractar físicament per intentar enfonsar-lo moralment, ja que veien que era el que estava "més sencer".

"Em pegaven, em van lligar i mil coses més", ha relatat. "Els pirates ens han tractat malament, pitjor impossible", ha emfatitzat, i ha vaticinat que a partir d'ara els pesquers que naveguin en aigües perilloses aniran protegits "en un 90%". "Hi haurà molta més seguretat, no total, però en un 90% sí que hi serà, cosa que no teníem abans", ha afirmat

Per Blach, era l'últim viatge, perquè ja es jubila. Però les coses són diferents per a la resta de la tripulació, més jove. "Si no troben una bona feina a terra, tornaran a l'Alakrana", ha anunciat.

En imatges retransmeses per TVE, Blach ha reconegut al govern espanyol, a l'ambaixador espanyol a Kènia i al conjunt d'autoritats espanyoles el seu alliberament. "Gràcies al govern i a tothom que ens ha tret d'aquest infern", ha dit. Segons Blach, l'ambaixador "s'han portat meravellosament". Ha afegit que, després del seu alliberament, està vivint "un somni".
Darrera actualització ( Dilluns, 6 de setembre del 2010 14:18 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate