El secretari general d'ICV, Joan Herrera, considera que al seu company de partit i conseller d'Interior i Relacions Institucionals, Joan Saura, li ha tocat en aquesta legislatura ser "l'ase dels cops". El dirigent d'Iniciativa afirma que sovint se l'ha acusat de problemes que no li pertocaven, com el de les apagades elèctriques per culpa de la gran nevada. "Acusar Joan Saura és fàcil, és l'esport nacional". El líder ecosocialista ha fet aquestes declaracions aquest matí en una entrevista a Catalunya Informació.
Herrera considera que, en general, hi ha un acarnissament vers ICV. Un dels exemples, ha exposat, és el de l'incendi d'Horta de Sant Joan, del que ha lamentat que hagi derivat en generar dubtes sobre la tasca dels bombers.
Per una altra part, ha defensat arribar al final de la legislatura i ha manifestat que ICV està preparat per fer front a les eleccions, se celebrin quan se celebrin, a la tardor o el desembre.
Herrera ha acusat el govern de José Luis Rodríguez Zapatero de no voler liderar una sortida "justa i solidària" de la crisi i creu que d'aquesta manera pot acabar amb una retallada de drets en matèria laboral o de pensions. També veu lluny el pacte anticrisi i ha criticat que el govern espanyol vol fer reformes de l'IVA i, en canvi, "no gosa fer reformes en el sector financer".
El secretari general d'ICV ha avisat que Artur Mas, líder de CiU, pot representar una sortida "dura" de la crisi que pot afectar els drets socials perquè, segons ha puntualitzat, "farà reformes fiscals que suposaran menys ingressos".
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.