Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Carretero obre el procés de captació d'afiliats

Reagrupament posa en marxa les inscripcions per articular-se com a partit. Crida a la unitat dels sobiranistes per iniciar l'estratègia cap a la "República catalana"

Reagrupament, l'organització que lidera l'exmilitant d'Esquerra Joan Carretero, va obrir ahir el procés per captar afiliats i per aglutinar prou suport per posar en marxa el partit amb què intentarà presentar-se a les eleccions del 2010. L'organització va enviar un correu electrònic als adherits al moviment i té previst penjar a la seva pàgina web una crida en què manifesta la voluntat d'"articular-se seriosament" per "poder afrontar amb més solidesa el futur" i en què adjunta un formulari on es demanen les dades personals i es pregunten qüestions com ara si l'interessat és o ha estat militant d'alguna formació política actual. També s'hi estableix que la quota mínima mensual serà de 6 euros.

Simó: "Enfortirà ERC"

Des de l'editorial de l'organització, Carretero va fer una crida a la unitat de tot l'entorn sobiranista per posar en marxa, des d'ara, l'estratègia vers la proclamació de la República Catalana. A més, titlla de sectària l'actitud de la direcció republicana, que va obrir un expedient a l'exconseller de Governació i el va suspendre de militància per haver proposat la creació d'una candidatura independentista per a l'any que ve. "Vol imposar el centralisme democràtic en un partit assembleari", afegeix. La portaveu parlamentària d'Esquerra, Anna Simó, va manifestar en una compareixença al Parlament que la sortida de Carretero d'Esquerra "enfortirà" el partit perquè "clarificarà el projecte", en al·lusió a l'estratègia de la direcció, que manté l'aposta per remarcar el vessant d'esquerres de la formació. Carretero, en canvi, proposa una candidatura que tingui com a eix central la proclamació unilateral de la independència, al marge de l'eix ideològic. A més, l'objectiu de la direcció és minimitzar els sectors crítics. Simó va admetre que durant els pròxims dies diversos militants i càrrecs territorials es donaran de baixa d'ERC, tal com va fer el president de la regional del Camp de Tarragona, Albert Pereira.

El líder de l'únic sector crític que té ara ERC, Uriel Bertran, va criticar l'actitud de la direcció i va advertir que ERC no serà majoritària "si exclou les diferents sensibilitats".
Darrera actualització ( Dilluns, 6 de setembre del 2010 19:21 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate