Dimarts, 22 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
pOLÍTICA

Pes femení i del món municipal en la llista gironina del PSC

El consell de federació del PSC de les comarques gironines va aprovar ahir la candidatura per a les properes eleccions al Parlament. Va confirmar Joaquim Nadal, Marina Geli, Esteve Pujol i Pia Bosch en els 4 primers llocs de la llista. Tret de Marina Geli, que va renunciar a l'escó després de ser renovada com a consellera de Salut, els altres tres són diputats; Esteve Pujol és, a més, alcalde de Camprodon. Els tretze candidats restants de la llista són tots nous respecte de la de l'any 2006, i hi destaca la forta presència municipalista i femenina. El 5è de la llista és l'històric militant garrotxí Joan Albesa, regidor d'Urbanisme, Barri Vell i Obres Públiques de l'Ajuntament d'Olot. El 6è lloc l'ocupa Ruth Rosique, alcaldessa de Vidreres; el 7è, Pere Albó, batlle de Sant Feliu de Guíxols entre el 2007 i el 12 d'abril del 2010; la 8a, Magda Casamitjana, alcaldessa de Roses; la 9a, Glòria Plana, directora territorial del Servei Català d'Ocupació; el 10è, Estanis Puig, alcalde de l'Escala; l'11a, Núria López, alcaldessa de Campdevànol; la12a, Noèlia Valverde, primera secretària de les JSC; el 13è, David Maldonado, regidor de Quart; la 14a, Consol Cantenys, alcaldessa de Vilafant i presidenta del Consell de l'Alt Empordà; el 15è, Ciro Llueca, regidor de Figueres; la 16a, Maria Quer, regidora de Salt, i el 17è, Ricard Herrero, alcalde de Santa Cristina i president del Consell del Baix Empordà.

Darrera actualització ( Dimarts, 7 de setembre del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

COMERCIAL

COMERCIAL/PROMOTOR

21/05/12 19:18 - BARCELONA

BARCELONA

IFD FORMACION

21/05/12 18:49 -

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Com s’han d'anomenar en català els missatges a la xarxa social Twitter?
Com s’han d'anomenar en català els missatges a la xarxa social Twitter?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter