Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

PP i C's critiquen TV3 pel seu documental 'Adéu Espanya?'

El PP portarà el reportatge a la comissió de control de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA)

La portaveu del PP, Dolors Montserrat, i el president de C's, Albert Rivera, han coincidit avui a criticar TV3 per realitzar i emetre dijous 3 de juny el documental Adéu Espanya?, que han considerat de caràcter independentista.

Montserrat ha vinculat en roda de premsa l'emissió del programa amb pressions pròpies d'una campanya electoral en un moment en què, a més, "el Tribunal Constitucional està elaborant una nou dictamen sobre l'Estatut". No s'ha estranyat de la seva emissió perquè considera que la televisió pública depèn d'un govern tripartit amb membres independentistes.

Per a Montserrat, "el que diu adéu, perd, i el que diu benvingut i aquí estem per ajudar, guanya". La dirigent popular ha assegurat que "tot són pressions per arribar a la ciutadania" i "compensar el desgast" electoral del tripartit que vaticinen les enquestes, a la vegada que ha anunciat que el seu grup portarà el cas a la comissió de control de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) del Parlament.

Rivera ha afirmat en una altra roda de premsa que TV3 dóna massa cabuda "a una ideologia respectable però minoritària com l'independentisme", quan la televisió pública és de tots i no s'han de malgastar els seus recursos a la recerca de l'enfrontament, ha afegit.

Adéu Espanya? és un documental del canal públic català que compara la realitat de Catalunya amb la d'altres territoris amb una important presència de l'independentisme, com són Escòcia, Groenlàndia i el Quebec, i analitza la viabilitat i les repercussions d'una hipotètica secessió dels seus respectius estats, segons la pàgina web de TV3.

El programa arriba quan s'han celebrat consultes independentistes en centenars de municipis catalans i les enquestes registren des de fa mesos una tendència a l'alça del nombre de ciutadans favorables a la independència de Catalunya.
Darrera actualització ( Dilluns, 6 de setembre del 2010 21:06 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter