El govern ha ordenat aquest dijous el tancament de l'illa de Mallorca per via aèria i marítima per evitar la fugida dels responsables de la col·locació de la bomba de Calvià que ha causat la mort a dos guàrdies civils.
Les forces de seguretat espanyoles han posat en marxa la denominada operació gàbia i han tancat les sortides de l'illa de Mallorca per evitar la fugida dels terroristes, segons un comunicat de la delegació del govern. Amb aquesta mesura, tant l'aeroport com els ports turístics han estat tancats indefinidament.
Els vols amb destinació a Mallorca han estat desviats a altres aeroports. Els turistes allotjats en establiments de la rodalia de la caserna de la Guàrdia Civil on s'ha produït l'atemptat han estat advertits que es quedin als seus hotels fins a nova ordre.
La mesura és especialment rellevant per a una destinació turística com Mallorca, i més encara davant la proximitat del cap de setmana i de final de mes, un moment que coincideixen el començament i final de períodes de vacances. La família reial espanyola tenia previst d'arribar aquest cap de setmana a l'illa per començar les seves vacances al palau de Marivent. La residència estival dels monarques espanyols està situada a uns set quilòmetres del lloc on s'ha produït l'atempat.
Política
Mallorca bloquejada per mar i aire
La delegació del govern tanca l'aeroport i els ports esportius per dificultar la fugida dels terroristes
Notícies relacionades
- Dos guàrdies civils morts en l'explosió d'un cotxe en una caserna a Palmanova
- ETA: 50 anys i 65 ferits més
- La bomba de Calvià ha estat activada a distància
- Els artificiers detonen un segon artefacte col·locat en un altre cotxe de la Guàrdia Civil a Calvià
- Represa la connexió aèria i marítima amb Mallorca després de l'atemptat de Calvià
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.