La vicepresidenta primera del govern espanyol, María Teresa Fernández de la Vega, ha expressat la seva esperança que l'oposició del PP al nou model de finançament "no es confirmi". En la seva intervenció a l'escola d'estiu organitzada per la Fundació Jaime Vera ha indicat que si els populars "es desvinculen" ara del model, "un cop més faran oposició destructiva".
De la Vega ha explicat que aquesta actitud donaria a entendre que el principal partit de l'oposició fa seu el títol de la coneguda pel·lícula de Woody Allen Coge el dinero y corre. "Una oposició irresponsable no estaria ara a l'altura de les circumstàncies", ha advertit i ha recordat el suport mostrat a l'inici del projecte per presidents autonòmics del Partit Popular com Esperanza Aguirre. "Si ara la seva posició és dir no, és evident que només ho fan per danyar el govern", ha dit.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.