Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'Estat destinarà 800 milions més en infraestructures a Catalunya

A la Comissió Bilateral entre Generalitat i Estat, que ha durant gairebé tres hores, no s'ha discutit sobre el traspàs de Rodalies ni sobre la inversió concreta a l'estació de Sagrera. Aquesta tarda s'ha decidit que l'Estat invertirà en infraestructures a Catalunya 4.806 milions d'euros aquest any, 800 milions més que la quantitat pressupostada en els PGE del 2008.

140 milions d'aquesta xifra serviran per compensar la quantitat pressupostada el 2006 i que finalment no es va invertir.

Tant el conseller d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, com la ministra d'Administracions Públiques, Elena Salgado, han expressat avui la seva "satisfacció" per l'acord, i han considerat que les inversions estatals fins i tot superaran el que estava previst a la disposició addicional tercera de l'Estatut.

Tot i que els diners ja tenen el seu destí en obres concretes –per exemple, 453 per a millores de la xarxa ferroviària i de carreteres de Catalunya–, la subcomissió d'infraestructures s'ha reunir per decidir on s'inverteixen 158 milions, part dels quals no es descarta que siguin per a l'estació de Sagrera. 

La Comissió Bilateral entre Generalitat i Estat no es tornarà a reunir fins abans de l'estiu.

Darrera actualització ( Dimarts, 7 de setembre del 2010 00:12 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate