El Congrés ha aprovat la nova Llei de l'avortament gràcies als vots de PSOE, PNB, ERC, BNG, IU, ICV, NaBai i dos diputats de Convergència. En contra dels vots d'una part de CiU, UPN i UpyD.
El PP ha mantingut la seva posició inicial i el seu nou portaveu, Santiago Cervera, ha assegurat que el govern espanyol no ha buscat el consens i la reforma intenta "dividir i crispar".
Les modificacions de la nova Llei suposaran que les noies d'entre 16 i 17 anys hagin d'informar els pares si volen interrompre el seu embaràs, amb excepcions, inclou l'objecció de consciència del personal sanitari directament implicat en la intervenció i l'educació sexual.
Política
El Congrés aprova la reforma de la Llei de l'avortament
Les modificacions suposaran que les noies d'entre 16 i 17 anys hagin d'informar els pares
Notícies relacionades
- Rajoy portarà la llei de l'avortament al Constitucional
- Salut veu inviable haver de finançar tots els avortaments
- Els hospitals públics temen el col·lapse si fan avortaments
- Bono diu que lavortament no és un dret sinó "un mal"
- La reforma de la Llei de l'avortament supera el seu primer tràmit al Congrés
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.