Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Montilla rep avui l'alcaldessa de Salt després dels aldarulls

El president del govern es reunirà amb Iolanda Pineda aquest dimarts al Palau de la Generalitat després dels incidents entre veïns i immigrants que van començar el passat 22 de febrer

El president de la Generalitat, José Montilla, es reunirà aquest dimarts amb l'alcaldessa de Salt Iolanda Pineda després dels aldarulls viscuts entre veïns i immigrants què van començar el passat dilluns 22 de febrer.

Segons ha informat el govern, Montilla rebrà a porta tancada l'alcaldessa de Salt a les 13.00 hores al Palau de la Generalitat, després de presidir la reunió setmanal del consell de govern. Arran dels incidents que s'estaven produint, l'alcaldessa va reclamar "recursos excepcionals per a una situació excepcional".

Al ple de l'Ajuntament de Salt celebrat el passat dijous també es van viure moments de tensió i l'alcaldessa va tornar a ser increpada. Al carrer es van viure les mateixes imatges de crispació: uns dos-cents veïns, tant locals com nouvinguts, es van concentrar davant de l'edifici municipal i van discutir intensament.

Durant la sessió es va aprovar una partida del pressupost de 90.000 euros per incorporar tres agents addicionals a la plantilla de la Policia Local, a més de la instal·lació de càmeres de videovigilància en tres sectors de la població: la zona centre, la plaça Catalunya i el sector de la Massana.
Darrera actualització ( Dimarts, 7 de setembre del 2010 19:01 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter