La crida d’un dels portaveus de la CUP, Adam Majó, en el seu blog a votar el candidat d’ERC en les eleccions europees, Oriol Junqueras, ha provocat que el secretariat nacional hagi pres la decisió per unanimitat de rellevar-lo del càrrec.
La reestructuració de l’àrea de comunicació de la formació independentista, que es farà pública en el pròxim consell polític, el 28 de març a la Garriga, obeeix al sotrac que han generat les afirmacions del regidor de Manresa entre la militància i els simpatitzants de la CUP.
Malgrat que Majó va remarcar que feia aquestes declaracions a títol individual, en un document intern la direcció creu que les seves paraules no s’adiuen al que es demana als portaveus, que “han de mantenir una certa rigorositat en les opinions públiques que manifesten d’acord amb els postulats ideològics estratègics i organitzatius de la CUP”.
Política
La CUP canvia el portaveu que va donar suport a ERC
Notícies relacionades
- Les CUP faran el salt a la política nacional però ajornen la decisió sobtre les eleccions del 2010
- Les CUP decideixen aquest diumenge si fan el salt a la política nacional
- Junqueras promet dur a Europa els greuges de lEstat
- Oriol Junqueras reivindica l'ànima independentista d'ERC en la seva proclamació
- Manifest de suport a Oriol Junqueras
- Carod remarca que Junqueras, a diferència de Tremosa, és d'esquerres
- Tremosa i Junqueras obren foc a Europa fixant diferent posició dins el catalanisme
- Junqueras assegura que l'Estat espanyol frena la presència de Catalunya a Europa
- "Pottëring ens ha convidat a avançar cap al reconeixement de Catalunya com a Estat a Europa"
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.