Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Dos turistes nord-americans segrestats al Iemen

Els segrestadors exigeixen l'alliberament d'un familiar empresonat, segons han informat funcionaris de seguretat del Iemen

Una tribu del Iemen ha segrestat aquest dilluns dos turistes provinents dels Estats Units que es trobaven prop de la capital Sanaà.

Els segrestadors exigeixen l'alliberament d'un familiar empresonat, segons han informat funcionaris de seguretat del Iemen.

Individus armats han atacat el cotxe on viatjaven els turistes, i el conductor i traductor del matrimoni nord-americà també ha estat segrestat. Un funcionari ha assegurat que el segrest no ha estat planificat ja que no exigeixen condicions de caire polític. Els segrestos són comuns en països empobrits de la península aràbiga, on els ostatges s'utilitzen per pressionar les autoritats.

La majoria de les persones segrestades al Iemen són alliberades il·leses, però l'any 2000 un diplomàtic noruec va morir en un enfrontament i al 1998 quatre persones van perdre la vida quan l'exèrcit les intentava alliberar.

Aquest segrest s'ha produït després que la setmana passada fossin alliberades dues nenes alemanyes que van passar gairebé un any segrestades, tot i que els seus pares i el seu germà petit encara segueixen desapareguts.
Darrera actualització ( Dimarts, 7 de setembre del 2010 20:29 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter