Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Puigcercós celebra que Mas li proposi rebaixar l'impost de successions

El president d'ERC assegura que la suma dels dos grups al Parlament pot fer prosperar la proposta

Joan Puigcercós, president d'Esquerra.
El president d'Esquerra Republicana, Joan Puigcercós, celebra que el líder de CiU, Artur Mas, ofereixi als republicans un pacte per rebaixar l'impost de successions i donacions, perquè la suma d'aquests dos grups al Parlament català garanteix que s'aprovi la mesura.

Puigcercós ha afirmat que ERC buscarà la suma dels seus socis de govern i de la resta de grups parlamentaris, perquè "les famílies catalanes mereixen un ampli consens per acabar amb una situació injusta". Els republicans consideren que els imports amb què són gravades a Catalunya les herències i donacions són injustos per a la població i provoquen que moltes persones optin per inscriure's en altres autonomies per eludir els seus efectes. Els republicans, però, s'han manifestat fins ara contraris a la supressió de la figura impositiva.

Artur Mas va oferir divendres als republicans d'eliminar una part important de l'impost "si creuen que ara no es pot eliminar totalment". En qualsevol cas, va criticar que ERC reiteri que no vol l'impost, però que després, en votar, s'alineï amb PSC i ICV-EUiA i voti contra la supressió.

El líder republicà ha fet aquestes declaracions a Vilanova i la Geltrú (Barcelona), durant l'acte de balanç dels 16 anys de presència d'Esquerra a l'ajuntament i durant el qual s'ha anunciat el relleu del regidor d'ERC, Josep-Tomàs Àlvaro.
Darrera actualització ( Dimarts, 7 de setembre del 2010 21:47 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter