Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Zapatero es reuneix amb Durao Barroso per exposar-li els motius pels quals vol ser a la cimera del G-20

Política

El president del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, es reuneix aquest dilluns a Madrid amb el president de la Comissió Europea, José Manuel Durao Barroso, a qui li exposarà les raons que té l'Estat espanyol per ser convidada a la cimera financera del G-20 del proper dia 15 a Washington.

Zapatero i Durao Barroso s'entrevistaran al Palau de la Moncloa aprofitant la visita a Madrid del president de la Comissió Europea per presentar l'anomenat Projecte Editorial Europa.

L'executiu comunitari és partidari de que l'Estat espanyol sigui a Washington el dia 15 pel seu pes polític i econòmic dins de la comunitat internacional. La comissària europea de Relacions Exteriors i Política de Veïnatge, Benita Ferrero-Waldner, ja va traslladar a Zapatero aquest recolzament el passat dilluns durant la reunió que van tenir al Palau de la Moncloa.

Altres mandataris europeus, com el president francès i de torn de la UE, Nicolas Sarkozy, i el primer ministre britànic, Gordon Brown, també ha manifestat públicament que són partidaris de la presència de l'Estat espanyol a la cimera.

Zapatero i Barroso analitzaran com els països de la UE poden adoptar noves mesures de forma coordinada davant la crisi.

Els líders europeus tindran a Brussel·les una reunió extraordinària el proper dia 7 per fixar la seva posició en vistes a la cimera del G-20, on es debatrà la reforma del sistema financer internacional.

Darrera actualització ( Dijous, 9 de setembre del 2010 02:04 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter