Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Un centenar de militants i exmilitants de CDC s'acosten al corrent independentista Refundar Convergència

Un centenar de militants, exmilitants i simpatitzants de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) han contactat amb l'impulsor del corrent crític Refundar Convergència, el conseller nacional del partit Joan Fonollosa. Militant de l'agrupació de la formació a l'esquerra de l'Eixample, Fonollosa va decidir llançar la proposta amb un article publicat a l'AVUI.cat dissabte passat i que s'adjunta novament en aquesta pàgina.

En el text, titulat Refundar Convergència per guanyar el futur, el conseller adverteix que Catalunya és en una cruïlla i aposta per la independència dins de la Unió Europea com a "únic camí" per fer front a aquesta etapa. També defensa que el partit d'Artur Mas és el més ben posicionat per emprendre aquest camí, però reclama que hi hagi "canvis radicals" dins de la formació: de persones, d'idees i d'estratègies. La "radicalitat democràtica", que hauria de portar els militants de base a tenir una actitud més activa i els dirigents a escoltar-los més, és l'eina que Fonollosa recomana.

L'article es va publicar dissabte i el van llegir 2.400 persones, tot i coincidir amb les vacances de Setmana Santa. El centenar de persones que arran de la lectura de l'escrit han contactat amb Fonollosa seran incloses ara en una llista de correu. Rebran un primer document titulat Què es pot fer? i una carta setmanal.

Entre les accions que proposa l'impulsor de la campanya n'hi ha una que s'adreça als militants, als quals convida que intentin ser escollits delegats per al congrés de CDC previst per al juny. "El problema és que molts dels que m'han escrit són exmilitants que van plegar precisament perquè les coses no es feien bé, però crec que poden recuperar la il·lusió. A aquests els proposo que facin xerrades, que es moguin i que tornin a afiliar-se", explica el creador de Refundar Convergència.
Darrera actualització ( Dijous, 9 de setembre del 2010 03:43 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter