Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Muñoz diu que els projectes urbanístics ja estaven en marxa abans de ser alcalde

L'exalcalde diu que només "va reordenar" alguns projectes anteriors, és a dir, els que venien del mandat de De Madre

L'exalcalde de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona), Bartomeu Muñoz, ha assegurat avui que els projectes urbanístics investigats pel jutge Garzón en el cas Pretòria ja estaven en marxa quan ell va ser elegit alcalde, és a dir en època de Manuela de Madre.

En declaracions a TV3, l'advocat de Muñoz, Fermín Morales, ha transmès un comunicat del seu client assegurant que ell només "va reordenar" alguns projectes anteriors.

També ha assegurat que l'exdiputat del PSC Luis García, suposat "cervell" de la trama, ja treballava com a inversor amb l'Ajuntament abans que ell arribés. Tot i això, ha reconegut ser amic seu des dels anys 70, quan tots dos estaven en la clandestinitat a la UGT i el PSOE.

Pel que fa als projectes paralitzats per la nova alcaldessa, Núria Parlón, Muñoz li ha demanat que no ho faci, ja que alguns d'ells són importants per a la ciutat, sobretot el de Cúbics, un dels més emblemàtics. Tot i això, Muñoz diu que està "content" pel nomenament de la nova alcaldessa, perquè "creu i confia en ella".

Muñoz ha explicat que el seu ajuntament és un dels menys endeutats de Catalunya i que la gestió urbanística del municipi estava supervisada pel secretari, l'interventor i la Generalitat.

Finalment, també ha negat que conegués abans de la seva detenció els exalts càrrecs de governs de CiU Macià Alavedra i Lluís Prenafeta, a qui només va conèixer quan va arribar a la presó de Soto del Real (Madrid) i jugant al dòmino.
Darrera actualització ( Dijous, 9 de setembre del 2010 05:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate