El secretari general d'ERC, Joan Puigcercós, ha reprès l'activitat al seu bloc qüestionant la proposta del portaveu parlamentari adjunt del PSC, Joan Ferran, d''arrencar la crosta nacionalista' de TV3 i Catalunya Ràdio ja que això impedeix uns mitjans plurals que reflecteixin la "Catalunya real", segons recorda l'autor del bloc.
Davant la consideració de Ferran que aquesta "Catalunya real" no és la nacionalista, sinó que és "la de rodalies, la de l'escola pública, la de les llistes d'espera a la sanitat, la dels barris, la de les comarques amb problemes de desenvolupament, etc.", el secretari general d'ERC manté que sense poder polític ni sobirania no es podran solucionar aquests dèficits de la "Catalunya real". Puigcercós també defensa que "gràcies a la crosta", el país "es va impermeabilitzar davant l'intent de genocidi lingüístic i cultural del franquisme i el menysteniment dels pijo progres de la transició".
Puigcercós considera que "gràcies a la crosta" part de la societat catalana "ha creat durant anys i panys aquest país", el que "ha resistit una dictadura i ha suportat una transició on els valors polítics de moda eren menystenir la pròpia potència de Catalunya i buscaven models que el temps ha demostrat absolutament inútils -marxistes, trotskistes, etc".
El secretari general d'ERC defensa que "la Catalunya real, que els enemics de la crosta han reivindicat durant tants anys, mai ha estat tant necessitada de la Catalunya nacional", ja que per solucionar els dèficits en els serveis públics, les infraestructures, etc., al país "li cal més poder polític, més sobirania". "Mai com ara hi ha consciència a Catalunya que sense el poder polític, sense sobirania, no posarem solució als problemes de la Catalunya real", remarca.
Política
Puigcercós defensa la "crosta nacionalista" enfront de Joan Ferran i del marxisme "inútil"
Notícies relacionades
- Joan Ferran (PSC) aposta per "arrencar la crosta nacionalista" de TV3 i Catalunya Ràdio
- Retrets entre Ferran i Puigcercós per la 'crosta nacionalista' de TV3 i Catalunya Ràdio
- "TV3 va crear l'imaginari que volia l'anterior règim i això encara no s'ha trencat"
- Joan Ferran converteix en una novel·la la seva croada contra la 'crosta' nacionalista
- "Si fas servir una terminologia molt nacionalista la dreta moderada no s'hi identifica"
- CiU denuncia manca de pluralitat a Catalunya Ràdio i presenta un marcador de 52 a 12 com a prova
- Un programa informàtic comptarà els minuts que els polítics surten als mitjans de la Generalitat
- El PSC titlla de "puerils" CiU i ERC per haver-se abstingut en la votació del decret del transvasament
Notícies de ...

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.