Un grup de joves d'Ullastret vol tirar endavant la consulta per la independència, com ja han fet molts altres pobles de Catalunya. Per fer-ho possible, ahir van fer un acte públic al local social del poble per explicar el projecte de la consulta i engrescar altres veïns del poble a participar-hi.
Els tràmits els estan fent amb l'entitat de caçadors, ja que és l'única que hi ha al municipi. La idea que tenen és fer el referèndum el mateix dia de les eleccions al Parlament de Catalunya, és a dir, el 28 de novembre.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.