Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 4 comentaris Enviar un comentari

Montilla alerta d'una “agenda oculta” de la dreta per sortir de la crisi

El candidat del PSC diu que no la fan pública perquè “espantaria els ciutadans”

Fa una crida a convèncer els decebuts perquè el PSC guanyi les eleccions

El cap de llista del PSC a les eleccions al Parlament, José Montilla, durant el míting llampec que ha fet a Sant Andreu de la Barca Foto: ACN.

El cap de llista del PSC a les eleccions al Parlament i president de la Generalitat, José Montilla, ha alertat aquest dimarts d'una “agenda oculta” dels partits de dreta per sortir de la crisi “perquè espantaria els ciutadans”. En un míting llampec a Sant Andreu de la Barca (Baix Llobregat), Montilla ha avisat que el PSC afronta “de forma molt diferent” la recerca de solucions per combatre la crisi: “El país no necessita solucions de retallar els drets socials com pregona la dreta. Uns ho diuen més clar i uns altres ho amaguen com van fer els conservadors al Regne Unit”. En canvi, ha destacat que l'aposta dels socialistes es basa en “garantir l'estat del benestar i els avenços que s'han fet” i “no permetre les retallades en polítiques socials”.

D'altra banda, Montilla ha insistit amb la idea que encara falten més de dues setmanes per les eleccions i tot està per veure, i que per tant cal mobilitzar els indecisos: “Podem i guanyarem les eleccions si aconseguim que la gent que està decebuda per la crisi econòmica o per la política o que no veuen clar per qui votar van a dipositar el seu vot”.

El candidat socialista ha aprofitat per defensar algunes de les propostes que ha fet per combatre l'atur entre els més joves, com els contractes formatius pels que ni estudien ni treballen: “No es tracta d'ajudar els ganduls, sinó de recuperar els joves pel progrés donant una oportunitat de formar-se i perquè trobin feina. De no deixar-los de banda i fer-los treballar sense cobrar, com proposa Artur Mas”.

Davant d'una cinquantena de persones, Montilla s'ha mostrat satisfet amb la feina feta pel govern els darrers anys, i ha especificat que s'han fet 400 escoles, 300 escoles bressol, 127 Centres d'Atenció Primària i 8 hospitals. Tot i això, ha reconegut que 'queden moltes coses per fer'.

Finalment, ha reiterat que “el temps del tripartit ja ha passat” i ha assegurat que no volen ni pactar amb la dreta “de les polítiques antisocials” ni “amb els que volen trencar la convivència i fer un referèndum per separar-se d'Espanya”.

Darrera actualització ( Dimarts, 9 de novembre del 2010 15:57 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Miquel Altimires i Ros (Granollers)

Tant de bó que aquells que Montilla anomena la dreta, tinguéssin una agenda oculta per sortir de la crisi.  L'esquerra ni en te d'agenda, fa anys que navega a la deriva. Pel que es veu, a la única cosa que no es resigna és, a deixar la mamella. El que surti elelgit  necessitarà com a mínim dos anys, per redreçar tot el que heu        malbaratat

avatar Joan Mauricio Ferré (Benissanet)

Montilla ni en té d'agenda... improvitza sobre la marxa...


A veure quan acabem amb la broma de pertànyer a Espanya. Que sigui aviat!

avatar Jordi VallsCapdevila (Barcelona)

Realm-ente repugnante este tio , este cordobes errante que vendio su alma para ser ad-mitido por catal-anista: ni te tragamos los españoli-stas ni te tragan los catalanistas. Vives de las men-tiras, en-gaños, esta-fas a tu electorado castellanoparla nte en su ma-yoria, de me-ter mie-do y mas mied-o, mientras tus niñ-os van a un co-legio priv-ado aleman, tu señ-ora ostenta mas de 17 car-gos y vivis en una man-sion en sant just : como cualquier obrero !

avatar Clarinet-Joan Bertomeu (Barcelona)

En manca d'agenda i de vergonya, CiU superara moltíssim PSC. Cal una anàlisi en profunditat.


Visca la Nació Catalana Lliure!!

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter