El candidat d'Esquerra Republicana de Catalunya a la presidència de la Generalitat de Catalunya, Joan Puigcercós, ha inclòs en la seva jornada d'aquest dimarts una visita a la redacció de l'Avui i El Punt a Barcelona, on ha recorregut les instal·lacions i ha estat entrevistat per periodistes de la casa. El pas de Puigcercós per la redacció del carrer Tàpies ha finalitzat amb uns minuts de conversa distesa amb la direcció i els caps de secció del diari Avui.
En un intercanvi d'impressions informal, el candidat republicà ha explicat de quina manera aconsegueix dedicar temps a la família durant la campanya electoral.
Els diaris Avui i El Punt ofereixen l'entrevista a la seva edició d'aquest dimecres.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.