Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Alcanar

Beltran (CiU) marxa del govern local i el deixa en minoria

La coalició nacionalista encara no ha escollit el cap de llista per a les eleccions del pròxim mes de maig

Baptista Beltran va ser el cap de llista de CiU a les passades municipals. Foto: EL PUNT.

El regidor de CiU a l'Ajuntament d'Alcanar Baptista Beltran ha sortit de l'equip de govern municipal, format per ERC –amb quatre regidors– i CiU –amb tres–. Beltran, que ocupava la primera tinència d'alcaldia i les regidories d'Hisenda, Patrimoni i Habitatge Públic, i Dinamització Econòmica i Planificació Estratègica, deixa el govern local a només tres mesos de les municipals per discrepàncies amb l'equip de govern, mentre que els seus dos companys de grup, Josep Bort i Maria Isabel Selma, continuarien donant suport a l'executiu que lidera l'alcalde, Alfons Montserrat, i que després de la marxa de Beltran quedaria en minoria, ja que només sumen sis regidors, enfront dels tretze de la corporació.

El pacte de govern entre ERC i CiU, subscrit el desembre del 2008, no ha estat precisament un pacte sòlid. Ahir no ens va ser possible contactar amb Beltran, però la seua renúncia podria estar relacionada amb la presentació de diverses mocions sobre la retransmissió dels plens locals en una televisió territorial, una proposta que va topar amb el rebuig d'ERC. Ara bé, a ningú se li escapa que també hi ha un rerefons polític, ja que Beltran, que va encapçalar la llista de CiU en les municipals passades, no ha estat reelegit alcaldable i probablement no ho serà. De fet, la coalició encara no ha fet públic qui serà el candidat. Si bé aquest mandat és regidor de CiU, Beltran ha estat diverses vegades alcalde d'Alcanar, primer amb ICV i, després, amb el partit independent que ell mateix va fundar: Apal.

Darrera actualització ( Dimarts, 22 de febrer del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter