El candidat d'EUiA a les eleccions de Salt, Francesc Martínez, va dir ahir que estan treballant amb ICV per presentar una llista conjunta a les eleccions de maig. L'acord tindria la finalitat “de formar una candidatura d'esquerres més àmplia”, segons va explicar el candidat, que va recordar que la data límit legal per arribar a un acord de coalició és el 8 d'abril. Martínez hi va afegir que “l'arrel de tots els problemes de Salt és l'atur”, i que “cal impulsar les polítiques d'esquerres necessàries per donar recursos a la gent”. El candidat va dir també que la situació econòmica “està desmembrant la societat saltenca”, i va avisar del perill de les opcions polítiques xenòfobes que han anunciat que es presentaran a les eleccions de Salt.
Política
salt
EUiA i ICV treballen per fer una llista conjunta
Canals relacionats
Notícies de ...
j.n.
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 27-03-2011 Pàgina 10
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.